torsdag 8 januari 2009

Kalas på Table 20.

Ikväll har vi firat min kära mamma på hennes födelsedag.
Jag, Peter, Nettan, Oliver, pappa och mamma möttes på restaurangen klockan 17.00 och jag och Peter hade kommit lite innan och beställde in en drink till födelsedagsgumman.
Mamma öppnade sina presenter och hon fick svarta strumpor, presentkort på böcker och en påse med hennes favoritgodisar, Werthers Orginal.

Vi skålade och åt god plankstek och till efterrätt tog vi lite olika saker. Jag tog glass med kolasås och kaffe!

Vi hade en trevlig kväll med mycket skratt och bus. Pappa lärde oss hur man böjer en sked, och Peter visade hur man flyttar sin tumme från handen, Oliver vek en BH av en servett och Nettan och jag trollade bort Putte och Pelle :)

Tack för god mat och en trevlig kväll med familjen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår. Var jättetrevligt. Det är det alltid när man får vara med familjen!!