måndag 19 januari 2009

Ojojoj, inte bra.

Idag var vi tvungna att boka om vår ultraljudstid därför att Peter har ett viktigt chefsmöte just den tiden och den dagen.
Åhhhh, jag som längtat så måste nu vänta ännu 6 dagar, men pappa är chef och det är han som bestämmer nu :) Bara att lyda.
Men den som väntar på något gott...........Väntar alldelses för länge anser jag!!!
Vi fick vår tid redan i början på december och jag har bara gått och väntat och väntat sedan dess och de två senaste veckorna har gått såååå saaaaakta. Så är äntligen veckan här och så måste vi skjuta på det ännu 6 dagar. Inte bra!

Ikväll har jag Mellan och Carro varit ute och powerwalkat en timma. Duktiga, duktiga vi!!
Nu njuter jag i soffan med ett glas Brämhults hallondryck. Slurp!

Vill passa på att säga krya på dig till Lena K!!!! Jag vet att du läser :)
Hoppas allt gått bra. Kram till dig.

Godnatt kram till alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla! Äntligen utskriven! Så nu är det bara FRAMÅT som,gäller! Hoppas kunna ta mig in någon dag nästa vecka!
Jag tror jag har klurat ut varför du inte känner när junior sparka!
Han har så gott om plats!?
Kramm på dig