söndag 4 januari 2009

Powerwalk och räkmacka!

Ikväll ringde Mellan och undrade om vi skulle ta en powerwalk.
På med massor av kläder och ut i snön en timma!

Någon powerwalk blev det dock inte pga halkan, men vi gick i rask takt och jag är glad att vi äntligen kom iväg. Nu ska vi fortsätta med våra promenader, det har vi bestämt!!!

Innan promenaden upptäckte jag att jag tappat mitt ena silverörhänge, det jag fick av familjen i 30-års present och jag blev jättedeppig.
Hoppas syster hittar det i sin bil!

Peter hade lagat lasagne under tiden som jag var ute och gick, och eftersom jag är så satans trött på lasagne nu (Lena förstår mig nog, det är det ända jag har med mig i matlådan till jobbet :) så gjorde jag egna räkmackor till mig istället.
Handskalade räkor såklart!
Men jag är evigt tacksam över att Peter lagar maten och jag äter gärna allt han lagar, men nu har jag fått nog av lasagne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr hittade jag inget örhänge... Förlåt att jag inte hann springa in och köpa nytt till dig idag.
Lycka till med powerwalkandet och hoppas att du inte får samma krämpor som jag.... Powerwalka för mig också är du snäll. Jag och barnvagn följer gärna med er sen i slutet av februari, mars nån gång.. *puss*

Anonym sa...

det gör inget, jag hann dit på lunchen... så nu har jag likadana örhängen!!!

ja sen blir det barnvagnsrace