lördag 10 januari 2009

Egendag på stan med REA-shopping!

Idag har jag haft en mysig dag för mig själv på stan.
Jag tog en promenad till stan och gick och kollade på rean.
Jag gick och gick och gick, och så gick jag till Holmgrens och tog en take awaykaffe och gick vidare till Baronen. Där köpte jag glass i den nya glassbaren och satte mig på rundabänken inne i Baronen och tog det lugnt en stund och sippade på mitt kaffe och smaskade i mig mina två glasskulor.
Citron och Bounty! Glassen får högsta betyg!!!



Jag fyndade reasmink på Åhléns. 40, 25, och 45 kr. Nu vill jag ha rosa!

Reastrumpor med spets på Lindex, 19,50 kr.

Trosor på Lindex för 19,50 kr/st.

Kofta på Vero Moda, 199,95 kr, ej rea.

Tunika på Gina Tricot, 75 kr.
Efter min shopping tog jag en promenad hem igen, och kvällen har jag spenderat med mina Girls!
Vi pratade och skrattade och kände på Johannas Bebb!!!
En trevlig kväll!!!
En lyckad dag!!!

Inga kommentarer: