fredag 30 januari 2009

Jag har världens bästa svärmor! och en snålis till "man".

Jättefina tallrikar som ser lite gammaldax ut, passar bra till stuan.

Idag då Peter (snålisen) kom hem så hade han med sig ett stort paket, en sjukpressent, till mig från svärmor (och svärfar).
Jag fick två tallrikar av varje del till min servis i stua! Nu har jag åtta av varje del, perfekt!!!
Tack snälla snälla snälla ni!
Hihi, jag blir så glad och så frisk då jag får sjukpresenter.
Jag mår lite bättre idag, och hoppas på bra imorgon!

Jag sa till Peter att han kunde ta fram sin sjukpresent till mig nu, att nu behövde han inte gömma den längre, men han hade inte köpt någon sjukpresent åt mig :(
Snåååååååålis! Men tre systemetkassar med diverse dumdryck i hanns minsann med???!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Och jag som har köpt små kärlekspresenter åt snålisen den här månaden, ett par skinnhandskar, en tröja och en skjorta, bara så där, och jag får inte ens någon SJUKPRESENT!
Usch, fy och tvi! Finns det någon rättvisa här i världen?! *Snyft*, tur att jag har världens bästa svärmor iallafall :) Hon, Johanna, mamma och Nettan har ringt och undrat hur det är med mig och önskat mig "krya på dig". Så söta! Det har inte snålisen gjort!!

Ikväll ska jag få löksoppa med vitlöksbröd till middag av snålisen, skönt för halsen med varm soppa!
Så ska väl snålisen och jag titta på Let's dance också. Imorgon ska Snålisen och Tage till stua och isolera, jag ska jobba och Virva ska laga mat åt oss som jobbar, så på kvällen blir vi bjudna på arbetarmiddag!
Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd om dig som är sjuk!
Tur att svärmor tänker på dig! Du fick ju sjukpresent i alla fall!
Bra att du ska jobba i morgon, för då ska jag använda mina krafter och komma in en sväng!
Kram