fredag 30 januari 2009

Junior är en nattuggla!

Inatt har Junior hållt låda! Det har bubblat, buffat och petats ganska mycket inatt!
Lägger jag mig lite på sidan blir "han" galen :)
-Nej, mamma, du klämmer mig!!, och så buffar han.
Hahahaha, det är en ganska häftig känsla, och jag hoppas att det snart kommer kännas ännu lite mer, så att pappan kan få känna lite igen. Han har ju bara kännt en gång!
Jag är så himla glad över min lilla parvel i magen, och snart ska jag ju bli moster igen också.
Massa bebisar på gång nu :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha dom hade nog fest inatt då kusinerna för det har varit likadant för mig inatt annars brukar det bara vara buff runt elva men nu kände jag buffar hela natten!
hoppas Du mår bättre gumman!

Anonym sa...

Små parvlar i magen växer och föds, fortsätter växa och poff - så är de vuxna! Men tänk, man är lika glad åt vuxna parvlar. Konstigt, va? :)
Pappa och jag gläds med er!
Skrap skrap

Anonym sa...

mamma, din lilla parver är en tjock parvel nu, men jag är ändå alltid din lilla bäbis :)