söndag 14 december 2008

Usel dag!

Igår var det en såndär usel dag, allt var fel.
Den började med att jag drömde konstiga mardrömmar och när jag vaknade grät jag.
Jag har sorg!!!
Peter höll om mig och sedan bestämde vi oss för att hoppa över alla måsten och gå in till stan och handla julklappar istället.
-Jaaa, det ville jag gärna!
In i badrummet för att sminka till mig, men till min förskräckelse har hela ansiktet blivit utsatt för en aknebomb. Finnar överallt, dumma gravidhormoner!!!

Sedan åkte vi in till stan och tog en frukost på 4-kök. Därefter gick vi och strosade i affärer och så åkte vi vidare till Maxi och Ikea.
Vi handlade massa julklappar men jag var lika nere fortfarande.
Jag ville bara gå hem och gråååååta. Peter skulle in en runda på Stadium och där hittade jag ett par öronmuffar som jag tyckte var fina. Peter köpte dem till mig och då blev jag glad igen.

Tänk vad en liten gåva kan pigga upp en sorgsen själ.

På kvällen var vi bjudna på 30-årskalas. Jag var chaffis och var inte så värst upplagd för fest.
Men jag höll ut till klockan 23.00, då körde vi hem.

Idag har vi varit på 4-kök och fikat med Milfarna.
Jag, Nettan, Annika, Eva och Johanna.
Trevligt att träffas och fika sådär ibland och bara prata om allt mellan magar och tvångstankar.

Peter är bakis idag så jag får nog ingen mat. Dumma!

Inga kommentarer: