fredag 5 december 2008

Herre gösses, ska JAG laga mat ikväll???

Jag fick jobba morgonpasset idag för att Lena är sjuk, stackars henne, men jag blev glad att jag slapp eftermiddagspasset.
Efter att jag slutat gick jag till Konsum och handlade fredagskäk. Jag ska ju stå för matlagningen ikväll till kvällens Idol eftersom Peter jobbar till klockan 20.00.
-Hur ska detta gå, tänker ni.
Haha, jag håller med er, hur fan ska detta gå?!
Men jag ska ta tjuren i hornen och göra mat på bästa tänkbara sätt.
En färdgiggrillad kyckling som jag blandar i paprika-chili-cemefraich tillsammans med röd paprika och lök.
Jag rullar in geggamojan i tortillabröd och häller på riven ost. In i ugenen och "poff" färdigt!
To m jag kan misslyckas med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå låter smaskens, jag vill ha d istället för dumt julbort, jag är inte alls sugen på d nu! typiskt! lycka till ; )

Anonym sa...

lät gott det där