söndag 28 december 2008

Cocossmör och klubbcravings!

Jag fick ett jättefint linne från Gina Tricot och en Body butter-cocos från body shop av Johanna och R i julklapp. Det är bra att smörja magen med cocos sa de och nu har jag börjat med att smörja in min mage med den och hela jag luktar som en god sommardrink, min favo, Pina colada!!!
Tack för en bra julklapp!!!


Köpte mig två par happysocks på citygross igår för 9,95/par.

Och så var vi förbi cigarrelvan för att köpa nya cravingklubbor åt mig.
Cocacolasmak och surt! Mums, 1 kr st och jag fick to m rabatt då jag köpte 15 st. Jag betalade bara 10 kr!!
Jag är deras nya stamkund.
Killen i butiken bara skrattade då jag kom in idag igen.
-Är de så jävla goda, sa han.
-Jaaaaa, sa jag, särskilld de med cola smak! Jag kommer bli er nya stamkund nu!
Och så fick jag rabatt!!!!
Hahaha, jag kan förhandla!!!

Inga kommentarer: