måndag 8 december 2008

Min morfar! Sov gott!


Idag klockan 06.50 tog han sitt sista andetag. Han dog stilla och lugnt utan smärta efter en lång tids sjukdom. Vi har fått ha vår Abbe på "övertid" och det är vi så glada för!
Han fick bli 93 år och en månad gammal exakt idag. Den 8/11 fyllde han 93 år. Idag är det en månad sedan.
Nu finns han inte längre och det skär i mitt bröst! Jag gråter och skrattar åt fina minnen om vartannat.
Min underbara syster finns hos mig och vi tröstar varandra.
Jag är hemma från jobbet idag, jag måste få sörja ifred.

Sov gott världens bästa morfar Abbe!
Vi saknar dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, tänker på dig!!!
Vad mycket tråkigt du får vara med om nu!!!! Puss

Anonym sa...

nu får det vara nog med dödsbesked. orkar inte med fler. nu vill jag bara tt nya liv ska födas. tack för omtanken. kram

Anonym sa...

usch...stackare! Vi tänker på dej! KRAM

Wicke sa...

Tråkigt att höra gumman.. skickar en massa kärlek till dig! kram

Anonym sa...

kram kram..........
/olins