tisdag 9 december 2008

Kosta outlet.


I söndags åkte vi till Kosta outlet, jag, Peter, Virva och Tage.
Peter shoppade en massa nya kläder och jag handlade lite julklappar.
Sedan gick vi och åt, de åt drop in-julbord och jag åt kyckling. Jag fick Peters ostkaka till efterrätt och den gluffsade jag i mig i ett nafs. Jag har kommit på att jag älskar ostkaka och vill verkligen ha det på julbordet i år.
På hemvägen fotade vi lite träd med alla dess lampor och så var den söndagen överstökad.
En mysig dagsutflykt.
Idag har jag haft halv namnsdag, Anna, och min snälla mamma kom in till mig på jobbet med en julstjärna i kruka.
Så fin, jag som älskar julstjärnor!
Tack snälla mamma och Pappa för min namnsdagsblomma.
Peter har glömt min namnsdag. Jag sa att han kunde plocka fram paketet nu, att han inte behövde gömma det längre, men det fanns inget paket. Dumma, då vill jag ha ledsenpresent då, annars kanske jag blir sjuk och då vill jag ha sjukpresent.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha klart du ska ha den ledsenpresent, och sen en sjukpresent inte mer än rätt! Men middag fick du iaf på din namnsdag. ja robin det var nåt vi firade vart är vinet!?

Anonym sa...

du är bortskämd du som får halv namnsdagspresent....själv är jag den enda i vår familj som har riktig namnsdag, och jag får massa paket på den dagen, jämt, fast inte namnsdagspaket då förstås....varken Lenny eller Sigge finns ju i almanackan....

Wicke sa...

Haha ibland ser det ut som bebisen på bilden har gigantisk penis, det tycker jag är kul! :D