lördag 27 december 2008

God fortsättning och finnjävlar!

Äntligen ledig igen.
Jag jobbade igår på Annandagen, vi hade semle-premiär och hela Kalmar var inne och fikade hos oss. Jag tror faktiskt att hela Småland var inne, så mycket folk var det.
Jag var ganska trött efter dagens slut, så jag och Peter tog en liten myskväll med middag, tända ljus och en film, som jag såklart somnade ifrån :)
God fortsättning på den filmen!

Nu är det min lediga helg och jag och Peter ska till Peters kusins flickväns salong i Nybro.
Jag ska skaffa mig Dermalogicaprodukter för min aknehy.
Jag blir galen snart, finnarna avlöser varandra och just nu ser jag ut som en spetälsk i fejan.
Hade problem med finnig hy för några år sedan. Ingenting hjälpte men då jag började äta yasmine p-piller blev jag slät i ansiktet som en babyrumpa!
Men så kom den dagen då vi bestämde oss för att skaffa bebis, och då kan man ju inte äta yasmine längre ju. "PANG" så kom eländet tillbaka.

Jag har googlat på finnar och graviditet och det verkar vara hu så vanligt!!!
Dumma!
Det är hormonerna som förstör!!
Jag vill inte ha hormoner längre!!!
Men alla skriver att det var värt en tid med akne för det kommer något gott av det, och det är ju sant, Junior kommer ju och det är därför mamma-Akizen ser spetälsk ut!
Hurra!!!!!

Nog om det!
I eftermiddag ska jag, Peter, Johanna och R åka till Maxi och handla inför nyårsafton.
Vi ska fira tolvslaget hemma hos Johanna och R och det kommer ca 15 personer dit. Ett lagom litet gäng. Jag ser fram mot den dagen!

Puss och klem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gumman duu är så rolig"! stackare som blivit spetälsk dumma finnjävlar, typiskt att din kille ska va släkt me dom busarna annars hade du ju kunnat slänga ut dom. hoppas dom lugnar ner sig med dermalogican annars får vi skicka vildvittrorna på dom! ses sen poff

Anonym sa...

Lögn! Varken hela Kalmar eller hela Småland var inne hos dig i går! Även om du tyckte det! Jag hade min Semlepremiär idag!
God fortsättning med alla finnjävlar!

Anonym sa...

joho, alla i småland vár inne utom den småländska tomten dp´å då, sorry jag ljög :)