tisdag 25 november 2008

Tisdagskväll!

Idag har jag jobbat från tidig morgon till sen kväll och man är sådär trött och sliten.
Då det inte är så lång tid kvar på jobbet, ringer Peter och undrar om jag vill ha mat när jag kommer hem.
-Ja, tack, svarar jag.
Jag kommer med ett matförslag att jag vill ha köttbullar med potatismos. Peters hemmagjorda potatismos med parmesan och persilja i, är det godaste moset som finns.
Självklart får jag som jag vill, för jag har ju världens snällaste kille!
När vi lagt på ångrar jag mig och ringer tillbaka till Peter igen.
-Jag ångrade mig, jag vill ha kött till moset istället för köttbullar, och så vill jag ha rödvinsås till.
-Jasså, det vill du, får jag till svar från Peter.

När jag kommer hem får jag Peters hemmagjorda potatismos med parmesan och persilja, stekt rostbiff och pepparsås (vi hade ingen rödvinssås).
Tänk så bra jag har det!!!!! Maten klar och serverad.
Jag älskar dig hjärtat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du blir så bortskämd!!! *avis*

Anonym sa...

Visst är han en svärmorsdröm!

Anonym sa...

ja,a det e han!!! Bästa killen i världen!