måndag 3 november 2008

Skynda fynda!

Ikväll har jag och Peter varit på SIBA och ONOFF för att titta på lite prylar som vi behöver.
På SIBA hittade vi en ny fin mikrovågsugn för fyndpriset 851 kr (1590 kr) och en kaffebryggare för 127 kr (299 kr).



På ONOFF köpte jag en bärbar hårddisk att ha som backup ifall Lillebror får för sig att krascha igen. Så nu har jag sparat allt viktigt på min ROSA hårddisk :)

Söta mamma kom in med en adventskalender till mig härom dagen. Jag älskar adventskalendrar och tänker aldrig bli för gammal för dem!!!!!!
När jag och min syster var små fick vi alltid en paketkalender och vi har tjatat på mamma om en sådan kalender varje år, tills ett år då hon satte stopp för den. Vi hade då flyttat hemifrån och fick nöja oss med en skrapkalender.
Då gjorde jag och min syster en paketkalender till mamma och pappa istället, och dem skrattade gott åt det!
Förra året köpte jag min egen chokladkalender och i år kom mamma med denna, gav mig en blick och sa att nu var det minsann den sista, sen är ni stora!
Aldrig i livet!!!! Jag är inte stor!!! Jag ska ha en kalender varje år om jag så ska skrika och stampa med foten. Jag blir aldrig för gammal för en adventskalender!!!!!!!!!!
Snälla, snälla mamma, kan jag be och få??? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va!?!?! köpte du inte hårddisken av mig!!! hoppas den var dyr!! Grrr :-) :-)

Anonym sa...

vilken fin micro den vill jag me ha

Anonym sa...

Hahaha, Mr Toan, jag glömde bort dig. Det gör jag alltid, dumma mig, ska skärpa mig och handla av dig ist...:)