måndag 3 november 2008

Mellan fyller år och har tjejkalas!

I lördags bjöd Mellan oss tjejer på kalas. Hon fyller år på torsdag och det skulle nu firas!!
Hon bjöd på en supergod vegetarisk lasagne med grönsallad och oliver. Mummmmmmms! Jag åt så jag nästan sprack, det var det godaste jag ätit på länge!
Vi pratade och skrattade och lekte roliga lekar. Två och två skulle man härma ett uttryck eller en person och Eva var vår paparazzifotograf och tog kort på våra fula miner och kroppsuttryck.
Senare på kvällen gick tjejerna ut, men eftersom jag skulle upp och lägga tak på söndagen så gick jag snällt hem till min Peter och sussade.



Tack Mellan och tjejerna för en superkul kväll, mer sånna!!!!

1 kommentar:

Mella sa...

Tack själv gumman! Ja, det var en superkväll. Även om jag var lite sliten från i fredags. Men kom igång sen efter ett par drinkar på kära Harrys :)

Hahaha.. Ja, dom där bilderna. Vad duktiga vi var på att imitera. Får vi snart ta och göra om tycker jag!

Sköt om er här hemma, nu åker vi ju snart till Hamburg och roar oss :)

Puss