torsdag 20 november 2008

After work!

Igår var vi alla girlsen samlade på Bistrobar igen för afterwork och skvaller :)
Vi saknade en tjejja väldigt mycket!!! Tänker på dig och håller tummarna hååååårt!!!!! Krya på dig!

Två vänner som jag inte sett på länge dök också upp och det var jätteroligt att få träffa dem igen.
D är gravid och hon är så fint gravid! Hennes lilla liv i magen fick hicka och vi fick alla känna på hennes mage och kände de små ryckningarna! Så fantastiskt mysigt!
Sparka.nu Junior!!:)

Det är så roligt att se min vän och sister in law, Fia, glad igen och jag glädjs med henne.
Imorgon ska jag proppa henne full med mat och spela spel med henne tills hon blir ägd :)
I morgonkväll vankas det parmiddag :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill hädan efter att du kallar mig R på bloggen. Jag är mån om min integritet!

Anonym sa...

ok, ja för nu vet ju ingen att det är du som e R,eftersom du själv skriver ditt namn i kommentaren!:)

Anonym sa...

Du får väl ta bort den kommentaren dummer. Det brukar ju inte vara några problem ;)

Anonym sa...

hahahah, du är skön, jag gillar dig!!!!! brother in law.