tisdag 4 november 2008

Helt obegripligt!

Jag kom hem efter jobbet idag och hade med mig tre kassar hem. I kassarna hade jag kläder, skor och julpynt. Jag förstår inte vart allt kom ifrån??
Det måste ha flygit på mig utan att jag märkt något!!!
Ett par skor till liksom?!!! Jag älskar skor så det gör absolut ingenting, men behövde jag verkligen ett par skor till? Vad tror du mamma??? :)

Konstigt bara att det försvann pengar *schludd* från mitt konto också. Hur kan det komma sig? Jag fattar ingenting, helt obegripligt.
Tre kassar kläder och pynt och jag märkte det inte ens :)

Gina Tricot 149 kr.

Euro sko 799 kr. (Kawasaki).

Precis rätt storlek på allt också!!!! Vilken tur!



Jag hade ett presentkort på Guldfynd för 80 kr, det var också borta! Men jag fick julpynt istället!
Vilken konstig dag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

ås så fina saker, Vad har jag sagt Akiz..? när du hanslar nåt är det bara att köpa till johanna med, pengar kommer på stört in på akizkonto! tack =)

Anonym sa...

Vilka fina och präktiga saker du har köpt. Jag är mest imponerad av skorna, de verkar vara jättesköna. Och du behövde verkligen ett par skor, du har ju inte så många. :)
Kram

Anonym sa...

ja, visst är det märkligt det där shoppingfenomenet!!!

Anonym sa...

Jag har alltid undrat om det är Peter som tar kort på dig.

Anonym sa...

Robin, nej det gör han inte. Jag har ju självutlösare :)
Peter skulle inte sjunka så lågt..hahaha