onsdag 19 november 2008

Quasimodo! Hej doktorn, nu kommer jag igen!




Jag ser ut som Ringaren i Notredam, Quasimodo!
Jag har fått ögoninflammation! Vaknade i morse och ögat var som ett sträck!
Sjukanmälde mig, och ringde sedan doktorn, ni vet jag e stamkund där nu :)

Jag fick en ögonsalva till ögat och läkarbesöket tog 2 min, 150 kr fattigare. Mitt frikort gick ut den 11 november, så nu håller jag på att samla ihop till ett nytt. Jag ser lite bättre ut redan mot vad jag gjorde då jag vaknade.
Tur att jag inte har ont iallafall, förutom att jag är öm på ögonlocket och runt om.
Hoppas att svullnaden går ner nu när jag fått in salvan i ögat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

stackars dig! förlåt för att jag skrattade lite åt dig igår det skulle jag inte göra om jag såg dig idag hu det såg inte kul ut alls. igår såg du mer ut som en liten busunge! hihi! tack för igår föresten bebben hälsar till junior

Anonym sa...

Gick in i dörren hade varit bättre ;)

Anonym sa...

hihi... ja dumma dig för du skrattade åt mig igår... Junior hälsar :)

Anonym sa...

HAhahahahahah jag dör, du ser ju inte klok ut madicken!

Anonym sa...

Nääe, stackars dig! Men mammor tycker alltid att hennes flickor är söta, hur de än ser ut!