måndag 17 november 2008

Mödrahälsovården!

Idag klockan 08.15 skulle vi vara på Gudmundsgården för vårt första besök på mödrahälsovården.
Jag fick börja med att ta stick i fingret och mina värden var bra.
Jag fick kissa på en sticka och mina värden var bra.
Jag fick ta blodtryck och mina värden var bra.
Jag fick fylla i en blankett om alkoholvanor och mina värden var bra :)
HELA JAG VAR BRA MED ANDRA ORD!

Sedan blev vi överösta med info om olika saker som gäller graviditeten, kost, motion, ultraljud, mm, mm.
Vi fick svara på massa frågor om vår hälsa och så fick vi ställa våra frågor.
Slutligen tog de blodprov på mig igen där de ska kolla HIV, rödahund, syfilis och annat mjäk.
Provsvaren kommer vara bra de med, då de kommer om en vecka. Det vet jag redan!

Spännande, underbart, roligt, skrämmande och overkligt. Jag ska ha bebis, shit liksom!!!
Men jag är sååååå lycklig!!!!!
Det kommer bli världens finaste bebis eftersom världens finaste papps har varit inblandad i det!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt att allt var bra! Tjyss

Anonym sa...

grattis hjärtat