onsdag 1 oktober 2008

Ursäkta vad sker'a?!

Jag ligger i sängen med tv:n på och bloggar då jag hör pust och stön från tv:n.
SNUSK!
En kvinna och en man har vild sex på tv:n och det är på svt!!!
-EHHHH, Ok, tänker jag och bloggar vidare.
Snart hör jag vilda stön igen....
Denna gången är det ett äldre par som har sex. Hennes pattar hänger nere vid magen och de är gamla och gråhåriga.
-WHAT!!!!, tänker jag och kollar upp på nätet vad det egentligen är som sänds på svt nu!
"Tell me you love me" var det.

Jösses, snusk på blanka kvällen och på bästa sändningstid!!
Nä, jag sätter i mitt VHS-band istället och kollar på Idol!

1 kommentar:

Wicke sa...

hahaha! Jag vet! jag satt å zappade å blev lika chockad som du!Man såg ju typ ALLT! Var tvungen att kolla på svt-loggan flera ggr innan jag fattade att det var sant!