fredag 3 oktober 2008

Det är inte rättvist!

Det är orättvist!
Här ligger jag återigen i soffan, sjuk och det är helg. Min lediga helg dessutom!!!!

Alla ska hem till Fia och Borat på middag ikväll men inte jag. Jag ska ligga här och vara sjuk, ensam och brödlös.
Det ända han kan koka ihop till mig en fredag som denna (då jag egentligen skulle få tapas) är trista, torra köttbullar med billig bandspagetti.
Tack som tusan Peter för att du lagar mat åt mig nu när jag är så dålig, men köttbullar på en fredag......
Jag vet inte.........

(Maten är snart klar, jag tror jag ska säga att jag inte vill ha, att jag nu hellre vill ha pizza, det vore mer rättvist, dessutom jäkligt kul för att han gjort sig allt besvär! Moahahaha, jag blir elak när jag är sjuk.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyyyy faaaan vad det gnälls på alla bloggar.

/Robin

Anonym sa...

Men läs dem inte då! Ett fritt land vet du!

Mella sa...

Jag tycker iallafall synd om dig! Men du får se till att bli frisk snart, på måndag återupptar vi powerwalkingen.. Fan, vi kan ju inte gå och bli feta ;) Puss

Anonym sa...

Ja det vill jag absolut... ska se till att bli frisk!!!