onsdag 1 oktober 2008

My girls!

"Åh, jag är så lycklig"

Ikväll har jag och mina girls återförenats igen, nu drar hösten igång och vi ska försöka ta upp de där tjejkvällarna igen som vi startade förra hösten.
Vi är ett gäng tjejer som träffas och fikar, ibland har vi klädauktion, dricker vin, äter mat och bara surrar om allt och inget.
Ikväll var vi hos Carro. Hon bjöd på scones och rött te med julsmak och massa småplock till det.
Michelle hade med sig en god mjuk pepparkaka och jag hade med mig en flaska vitt.

2 timmar slog vi snabbt ihjäl tillsammans och det var jättekul att ses igen och bara sitta och prata runt bordet med tända ljus och dricka te.
Måste vi göra om....Snart!

Tack girls för en supertrevlig kväll.

"Jag är så lycklig"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack tjejer vilken mysig kväll, villmer! puss på er