tisdag 21 oktober 2008

Bingo!

I helgen prickade jag in ännu en sjukdom. Migrän! BINGO!
Först magsjuk, helgen efter det var jag genomförkyld, därefter en frisk helg och nu denna helgen migrän!
Jag klarade iallafall av att vara i stugan i söndags tack vare mr Ipren, och vi räfsade och blåste löv, rensade i bodarna och så fixade jag lite inne i stugan. Jag tog det ganska lugnt med tanke på min migrän, men ändå bröt en riktig helvetesattack ut natten till måndagen.
Tur att söta, rara Annie gärna vill jobba lite extra, så hon ryckte in åt mig igår så att jag kunde vila ut hemma.

Jag sov till kl 13.oo, och kände mig mycket bättre.
Jag kom på att jag hade en frisörtid inbokad vid 15.oo och det var lite väl sent att avboka den så jag tog cykeln och cyklade iväg.
Där satt jag och blundade under hela behandlingen och i massagestolen vid sköljen kändes det som att allt släppte. Lotta masserade hårbottnen och tinningarna och det gjorde nog susen!
Idag var jag tillbaka på jobbet igen, och trots lite suddig syn så gick det alldeles utmärkt att jobba till kl 14.00.

Ikväll kommer Jonas "Grannen" på en kopp kaffe. Det var länge sedan vi sågs, så det ska bli trevligt att få tjata lite med honom.

Nu kom Peter hem, så nu är det Byggmax nästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre, jag har tänkt jättemycket på dig. Vet ju själv precis hur det känns! Bamsekram.