onsdag 29 oktober 2008

GLAD!

Jag är GLAD den här hösten, och förmodligen kommer detta att bli den bästa hösten någonsin!!!!
Det känns lite konstigt att vara glad då det är höst, det är liksom inte riktigt likt mig att vara det, men det klär mig att vara GLAD!! Dessutom gillar jag söndagar nu förtiden också!
Jag har inte alls söndagsångerst längre, utan kan istället se fram mot söndagen.
Och i söndags var det en supersöndag!!!!!!!! :)

Vill också passa på att tacka snälla familjen Olin för den bra trädgårdsboken jag fick av er i födelsedagspresent.
Jag vet att vi är dåliga på att umgås med er, men som vanligt har vi haft fullt upp med stugköp, sjukdomar och annat!

Vi ska bättra oss!!!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då har någon stulit den ena boken, för det va 2st böcker. Grattis

Anonym sa...

Ja det var det!:) och ett kort med...tack för allt! kram

Anonym sa...

Om du är glad, är jag glad :-))