fredag 10 oktober 2008

Idioter finns det överallt!

Det är trist att det finns idioter som vill verka roliga på andras bekostnad, att det finns personer som vill förstöra andras glädje, som tex i detta fallet genom att skriva dumma och osanna kommentarer här. Det är personer som det är synd om.
Det är personer som säkert själva mår så dåligt så de vill skada andra och ta ut sin olycka över lyckliga människor för att själva må bättre. Tyvärr tror jag inte på sånt.
Jag tycker bara att det är tragiskt.

Men den här gången gick personen i fällan och vi fick IP-adressen och kunde på så sätt spåra den som ville försöka göra sig rolig på vår bekostnad.
Stackars dig! Du är olycklig, men vi fortsätter att vara lyckliga för vi vet att det som skrivits inte är sant och det är rent ut sagt bara jävligt patetiskt!
Den här gången lyckades du inte med mer än att spilla vår dyrbara tid på att sitta och spåra och gillra fällor för att fånga dig!
Got ya!

Nu sätter jag kommentarerna under granskning, och det är inte alls fegt, bara praktiskt.
Man behöver inte ta skit om man inte vill. Och vill man det så kan man enkelt låsa upp!
Ni kan kommentera som vanligt men de granskas innan de läggs upp!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra, jag har haft granskning av mina kommentarer hela tiden, finns alltid idioter överallt! jag hade en nazist som ville bli kompis med mig via bloggen......det ville inte jag!

Anonym sa...

Men hallå vad är det som hänt Lena