torsdag 16 oktober 2008

Biokvällen med "Min Johanna"!

Jag kallar henne så, för en kompis till mig sa så om hennes vän som heter Johanna, och det lät så kul, därför kallar jag Johanna för "Min Johanna", inte för att hon är min, för hon är Robins, men hon är min vän och därför "Min Johanna"!

Vi hade en trevlig kväll igår, jag och "Min Johanna".
Hon hämtade upp mig utanför mitt och så körde vi till Biostaden för att hämta ut biljetterna, men det var låst så vi gick till Grafitti Café istället och åt en bakad potatis vs Bamsebaguette.
Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och sedan tog vi en promenad till Biostaden och hämtade ut biljetterna till "Patrik 1,5" och satte oss ner och pratade med Michelle som även hon var där.
Filmen var bra, men jag hade förväntat mig mer skratt, istället kom det tårar i ögonen mer än vad jag skrattade, men den var bra!

Efter bion hade vi tänkt att hälsa på Fia och Mella som också varit på bio fast på en annan film, men de var redan klara och hade skiljts åt, så Johanna körde hem mig till MIN Peter och där hemma somnade jag på hans arm och sov i hundra år.....
Eller iallafall till klockan 09.00 idag då han ringde och väckte mig.

Jag trivs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack för en underbart trevlig kväll min akiz

Anonym sa...

vilken film var ni och såg då?

Anonym sa...

jag vill med på bio mys ju:/ vad tyckte ni om lgh? ses snart? när? KRAM

Anonym sa...

oj,Patrik 1.5 såg vi.... sara du får följa med nästa gång:)

Nettis_75 sa...

När man sovit i hundra år ska prinsen väcka en med en kyss!! Inte med en dum ringsignal i örat heller!! Säg till han att kyssas nästa gång!!