onsdag 22 oktober 2008

Tillägger:

Jag fick en kommentar i det förra inlägget där Anonym skriver:
"Det är först när du har HÖGKOSTNADSKORTET i handen du kan kalla dig äkta TANT....Fick mitt då jag var 31...."

Jag vill bara tillägga att jag faktiskt redan har ett högkostnadskort eller frikort.
Jag ÄR en äkta TANT!!

Hahahaha, det var roligt!!! :)

En annan rolig sak är att när man läser om hur man ska ta penicellinet så står det:
"Vuxna 1 tablett 2 gånger dagligen i 7 dagar.
Barn över 5 år 1 tablett 3 gånger dagligen i 5 dagar."

Jag ska ta 1 tablett 3 gånger dagligen i 5 dagar sa min doktor!

Hahahahahahaha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet inte varför jag blev anonym i min kommentar! det var jag som skrev om högkostnadskortet! haha

Anonym sa...

Hihi, jag trodde det... du blir anonym automatiskt då man glömmer skriva sitt namn... kram