söndag 12 oktober 2008

Rockband med Junior!

Igår kväll bjöd vi hem Nettan, Mr Toan och Junior på en liten spel-och fotbollskväll.
Vi bjöd på whiskey, juice, coca cola, vin, cider, öl och tilltugg, senare på kvällen åkte dessutom några grillade kycklingvingar fram med bröd och smör till det.
Junior var fantastiskt duktig och han var så snäll hela kvällen, som vanligt.
Då fotbollsmatchen på tv började gick Junior in i vårt sovrum och tittade på film med chips och godis. Jag och syrran tog en kaffe i köket med tända ljus och snicksnack, medan männen tittade på fotbollen på projen.

Då fotbollen var slut spelade vi bilspel och jag var en av dem som definitivt inte vann!
Men jag lyckades göra en skitsnygg, ofrivillig fickparkering i en kurva i "city", och jag som inte ens kan fickparkera!
Det blev en sen kväll, vi höll på fram till 01-tiden och Junior var med hela kvällen, pigg och vaken!
Tack för en jättetrevlig kväll!

Idag frustar och suckar Peter. Det blev nog lite för mycket wirre för hans del :)
Jag mår allatiders!!!!!



Min söööötis och jag!

Inga kommentarer: