lördag 4 oktober 2008

Tråkig fredag!


Igår fick jag avstå en god middag hos Fia och Borat pga min jädra förkylning. Dessutom gick en tapaskväll jag sett fram mot åt skogen.
Peter gick dit själv och jag fick snällt ligga kvar ensam i soffan och vara sjuk och ha tråkigt.
Inte nog med att det är HAN som har smittat mig, HAN lämnade en sjuk, hungrig minigris ensam också!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIInöffnöff!
Medan han satt och glufsade i sig massa förrätter, middagar och efterrätter hann jag med.............
*1,5 timmes surfande
*1 timmes Idol
*1 timmes hår och nagelvård.
* 2 avsnitt "24-Serien"
...........innan han behagade att komma hem igen.
Då var klockan 23.30 och jag skulle sova.
Jag hade så tråkigt att mina tånaglar gick över till grönsvart från rött!
Och vad lär vi oss av detta?:
-Lämna aldrig den mamms som är sjuk ensam.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha va rolig du är gumman, saknade dig igår, massor. bli frisk nu då poff

Anonym sa...

Du har ju i alla fall alltid sjukt fina fötter...det där är ju mer än en annan hinner med. Nästa gång du blir lämnad ensam kan du komma förbi och göra pedikyr åt mig! ; ) Puss

Anonym sa...

hahaha,,,, det ska jag göra gumman! bjuder du på julthe då och den goooda marmeladen?