söndag 5 oktober 2008

Eget husband när man är sjuk!

Javisst!!! Det var precis vad jag hade igår.
Jag låg hemma i soffan och snorade och tittade på "Sex and the city" och Peter spelade WOW, då det plingar på dörren. Det var Fia och Isak som kom.
De hade med sig en påse med sjukpresenter till mig :)
Jag fick halstabletter, en tian-lott och en Cosmopolitantidning, tack söta ni!!!

Peter skulle iväg en runda för att hjälpa Robin att köra hem en motionscyckel från Team Sportia, så Isak hängde på. Jag och Fia satt kvar i soffan och pratade.
En stund senare kommer de tillbaka med en stoooor låda i famnen.
-Här älskling ska du få en sjukpresent, säger Peter och flinar.
Han hade köpt "Rockband" till ps3. Gladast var nog Isak!

Trumset, mikrofon, basgitarr och spel med massa nya bra låtar var det i lådan.
De plockade upp allting och satte igång att lira.
Peter på bas/gitarr, Isak på trummor och Fia som sångerska.
Jag, jag var publik och låg i soffan och läste Cosmopolitan och skrattade gott åt mitt fina husband. XXX döpte de sig till. Hahahaha!

Som tack för sjukpresenterna och fint uppträdande bjöd jag på nygräddade våfflor!




Det roligaste var när Fia skulle sjunga en sång på franska och det lät som kinesiska!
På kvällen hade jag och Peter en myskväll med TAPAS!!!
Synd bara att jag inte hade någon smak alls pga min förkylning.
Och jag som tjatat så om min Tapas och så känner man ingen smak...TYPISKT!

Inga kommentarer: