torsdag 17 januari 2008

Stackars Akizen!

Har inte sovit helt mycket inatt kan jag lova. Jag har vaknat var tjugonde minut ungefär sedan jag gick och lade mig igår kl 21.00. Jag har haft en migränattack av värsta klass inatt.
Det var länge sedan jag hade så här ont. Jag tror att det beror på att jag inte hann ta min migränmedicin i tid. Det brukar bli illa då, och igår hann jag inte ta den i tid.

Kl 06.10 gick Peter upp och sedan somnade jag igen och har sovit tills nu, kl 10.30.
Skönt det!! Har fortfarande ont men jag har lyckats att få upp mitt öga nu efter alla muskelkramper.
Så här ligger jag nu igen, bara en vecka efter den förra attacken, med Peters solbrillor med en lapp klistrad för det vänstra ögat, med datorn nerljusad och munnen full av Ipren och Relpax.

Det är inte helt svårt att tycka synd om sig själv!!

Inga kommentarer: