fredag 18 januari 2008

Rollator-race och Let's dance!


Ikväll är det let's dancekväll med matmys och vin som gäller. Får ta det lugnt med vinet ikväll eftersom jag just haft migrän.
Det blir jag som får laga maten ikväll eftersom "Mr Kock" inte behagar att vara hemma, då han jobbar kväll. (Ajsing bajsing på da!!)
Och vid det här laget vet ju alla att jag inte kan laga mat, så vi får se vad det blir för katastrof-blask ikväll.
Katastroganoff kanske! Haha, det är inte klokt vad rolig jag kan vara ibland!!

Idag har jag jobbat igen. Det gick alldeles utmärkt trots en dunkande huvudvärk.
Det är den 18:e idag vilket innebär pension, vilket i sin tur innebär rollator-race på jobbet!
Idag var de så många att jag tappade räkningen, inte för att jag brukar räkna dem men OM jag hade gjort det, så hade jag tappat räkningen.
DAAH!!
Det blir en rollator-fri kväll i alla fall, det är då ett som är säkert!

Inga kommentarer: