tisdag 8 januari 2008

Har ni sett snyggot?

Ja, så här ser jag ut när jag har migrän. Har haft migrän idag, aj aj.
Får det en si så där fyra gånger om året ungefär.
Klockan 06.30 lämnade Peter mig i sängen för att gå till jobbet, klockan 16.00 kom han hem och jag låg kvar i samma ställning på samma plats som då han lämnade mig. Har alltså spenderat hela dagen i sängen i ett mörkt sovrum i en mörk lägenhet. Sova, lyssna på film, sova, äta, lyssna på film, sova.

Inte kul alls. Man kan inte läsa, se på film, surfa, typ ingenting när man är sjuk i migrän, bara sova, blunda, vila och lyssna på radion eller lyssna på en film.

Framåt eftermiddagen vaknade jag till och mådde mycket bättre efter mina attacker.
Åkte hem till mamma en runda och fick födelsedagsmat, hon fyller nämnligen år idag min underbara mamma. Grattis mamma, du är bäst!!!!

Nu ligger jag här i sängen igen med solbrillor och datorn nerljusad. Ska snart sova igen så man blir helt pigg tills imorgon då jag ska göra min plikt igen att gå till jobbet.

God natt önskar fröken snygg.

Inga kommentarer: