torsdag 31 januari 2008

Det var äcklig mat!


Det ligger äckig mat i min frys, rödspättafiléer, FISK!!!!! Och i MIN frys dessutom!! Jag äter inte ens fisk! Jävla papps-jävel! ;) (Kallar honom så, Peter alltså)
Den enda fisken jag kan äta är fiskpinnar och nu säger Peter att han ska göra egna, hemmagjorda fiskpinnar med rödspättafileérna och egen parnering, för fiskpinnar är bara skräpfisk. Jasså?!
Har varit och handlat på Maxi idag för massa pengar. Köpte massa mat, men även en liten pressent till min cykel, en cykelhållare till bilen, så jag slipper cykla hem vid vissa tillfällen.
Nu kan jag cykla hur långt jag vill och vart jag vill, och sedan ringa hem till Peter så att han får hämta mig. På det viset slipper jag cykla tillbaka hela, långa vägen igen. Smart va?!
Har även köpt en ny plånbok, en ny mascara och tre par nya Nalle Phu-strumpor med Ior, Nasse och Tiger på.

Ikväll ska jag sitta med mina nya strumpor på och sminka mig med den nya mascaran, ta min nya plånbok och cykla iväg med min nya dynamo och köpa något nytt, för att sedan ringa hem till Peter så han får hämta hem mig och cykeln med den nya dynamon, med den nya cykelhållaren på bilen. Då har jag använt alla mina nyinköpta saker på en och samma dag! Jaaaaaaa!

Igår var vi och hämtade hem min cykel från verkstaden och nu lyyyyyyyser den, men det låter som fasen från den nya dynamon. Det tjuter när jag cyklar med lyset på! Ingen kan missa mig när jag är ute och cykar i mörkret nu. Behöver inte ens ha någon lampa i, för det HÖRS ju ändå när jag kommer i mörkret, hahaha!

1 kommentar:

Anonym sa...

berätta gärna vad du tyckte om fisken, rödspätta e nog bland de godaste jag vet i fiskväg...