torsdag 17 januari 2008

Liggsår och Piratlapp!

Jag kommer att få liggsår, jag kan varenda millimeter av min säng nu.
Peter bara skrattar, han tycker att jag är lökig som bara ligger här inne i sängen med Lillebror på magen i ett mörkt rum.
Men jag har kommit på ett knep nu för att åtminstone kunna surfa lite då och då mellan attackerna då jag har migrän.
En nerljusad dator med solbrillor och en lapp för ögat, så blir det lite roligare än att bara ligga i ett mörkt rum timme ut och timme in och lyssna på talband och radion.
Det är tur att jag lärt mig i huvudet vart alla tangenterna sitter. Då slipper jag titta.
asdf jklö
Peter tycker att jag ska skaffa mig en piratlapp att ha för ögat då jag får mina attacker, bra idé tycker jag!!
Vill ha och behöver en piratlapp av hela mitt hjärta och själ nu!!
Jag skulle bli den coolaste migränbruden i stan med en sådan lapp för ögat.

Inga kommentarer: