söndag 13 januari 2008

Kläder, pepparkakshus-vandalisering och Ikea!

Denna helgen har varit den stora shoppar-helgen!
Igår var vi i stan och shoppade kläder och idag har vi varit på Ikea och shoppat loss.

Köpte en fin kjol i glansigt tyg på Gina som jag tittat på några gånger. Super skön och snygg.

På Ikea handlade vi lite smått och gott, men det som jag blev mest nöjd över var de dyyyyyra lakanen som jag spanat in sedan i höstas, men som jag då tyckte var för dyra!
Jag tycker att de är sååå fina men inte värda sitt pris, men ibland får man strunta i priset om det är något som man verkligen vill ha, och idag struntade jag i det!

Dessutom har syster-yster varit här och vandaliserat vårt pepparkakshus idag på Tjugondag-Knut. Hon ville ha något gott till kaffet sa hon.



















4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha den kjolen, NU!!!

Anonym sa...

Seeena sejjen. Snygg soool du söpt!

Anonym sa...

Ja - det var verkligen en skitsnygg kjol! Kostade? Fanns i fler färger?

Anonym sa...

den kostade 199 kr, vet inte om den fanns i fler färger?!