torsdag 10 januari 2008

Det är ett fel som är trasigt!

Vet inte vad det är, men det är ett fel som är trasigt!!
Vet inte hur jag ska rätta till det, och frågan är om jag ens vill rätta till det.
Jag pratar om mig, min hjärna.

Daaaah, undrar om alla hjärnceller försvinner på mig om jag dunkar huvudet i väggen en gång, eller om jag då kanske blir som de flesta andra, dvs smart.
Som det är nu känner jag mig ganska charmig med att vara något trögare än alla andra. Det är ganska bra att skylla på också om man skulle göra fel: "Oj, det var inte meningen men jag förstod inte".
Är det något som är tråkigt kan man ju bara säga: "Jag fattar inte".

Det jag kommer längst med är att le, le och se glad ut. Gör jag fel kan jag alltid skylla på någon annan, eller bara le. Ingen kan bli arg på någon som ler. Ingen kan bli arg på någon som bara inte förstår. Men alla kan blir arga om man skyller på någon annan, men då kan jag juh bara säga att jag inte förstod.....

Nä, jag behåller mitt fel som är trasigt, det känns tryggast så!

1 kommentar:

Nettis_75 sa...

Nä inget fel som är trasigt... Bara lite tras som är feligt!!!
*pussa*