onsdag 16 januari 2008

Jädrans migrän!

ORKA!!!! Vad händer? Hade migrän i höger öga för kanske fyra veckor sedan, (jo, det är så! Jag får migrän i ögat, Hortons huvudvärk) men lyckades få bort det innan det bröt ut. Förra veckan fick jag tillbaka det i samma öga och fick ont, ont och var hemma från jobbet.
Så inatt, får jag"känningar" i det andra ögat, vänster, jag blir TOKIG!
Hoppas, hoppas att det går tillbaka!

Vad händer liksom? Jag orkar inte med detta än en gång på så kort tid.

HORTONS HUVUDVÄRK
LÄNK: http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=15128&Preview=

2 kommentarer:

Anonym sa...

din lökiga lilla mamms du vill bara ligga med din dator i sängen och sovas.....love u och krya på dig

Anonym sa...

dumma dumma dig,vill jag inte alls, jag vill vara frisk och äta din äckliga mat. Jag har ont juh.