torsdag 29 oktober 2009

Penntrollet är här.

Idag har jag varit hos Lotta och blev ännu en gång jättenöjd! Synd att hon flyttar från stan och att det idag var sista gången hon gjorde mitt hår. Nu tar Elina över mitt hår i sina händer!

Jag vet att det är helt jädra onödigt att lägga upp en bild på mitt hår varje gång jag fixat det, men nu har det blivit en "grej" av det.
( Driver lite med min mamma ;)

Det var riktigt skönt att bara ta det lugnt idag. Men jag hann med att tvätta, laga mat och dammsuga också. (Varför ska jag vara så förbannat duktig hela tiden?)
Jag började läsa min bok idag också, som jag fick av Fia och Röj i födelsedagspresent, Carolina Gynnings "Ego woman". Två kapitel hann jag med innan "Lilla stiss" vaknade igen och skulle stissa vidare.
Herregud, vad mycket spring i benen och stiss det är i den där lilla kroppen!! Jag blir helt matt av att bara se på henne.
Vaknar hon till på natten är det första hon gör en "sit ups" rätt upp. Tänk dig själv att vakna trött och helt yrvaken och bara göra en "sit ups" mitt i natten, jobbigt kan jag tycka!!!
Ska prova det inatt när hon väcker mig och vill ha mat!

1 kommentar:

johanna sa...

superfin söta min akiz