måndag 26 oktober 2009

BF

Ikväll fick jag BF (BarnFritt) i några timmar. Jag, Johanna och Nettan träffades vid klockan 19.00 på Zorbas och åt buffé och kopplade av. Så himla skönt att få komma ifrån några timmar och bara få vara. Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans, fler sådana kvällar tack! Peter var hemma med Alven som tydligen varit lite skrikig, men pappa-Peter kunde trolla bort tårarna och så var det bra igen. Skönt att det gick bra ikväll. Jag gillar inte att vara ifrån henne annars, eftersom att hon är som hon är om kvällarna, men jag måste! Det är bara nyttigt!

Idag har jag varit på stan med Alven. Vi gick in för att klacka om mina stövlar och pappa har putsat upp dem, så nu är de som nya igen. Jag passade på att handla en ny mascara också och så köpte jag tandtråd. På söndag ska jag till tandläkaren och ta bort tandsten för 600 kr, så nu ska jag köra stenhårt med tandtråd i fortsättningen för att slippa så dyra kostnader! Rena rama rånet ju!

Imorgon hoppas jag på mys med Johanna och Bebban, annars har jag inga andra planer inför morgondagen. Godnatt världen!

Inga kommentarer: