tisdag 20 oktober 2009

Hej då hår!


Jag har klippt mig, en bra bit. Nu ska nytt friskt hår få växa ut.
Peter såg dock inte att jag hade klippt mig, men jag har ju mest håret i en svans så det märktes väl inte. Jag är iallafall jättenöjd, men jag vill ha långt hår sen igen!!
Det var så mycket hår som gick av efter att jag tvingade Lotta att slinga mitt blekta hår i våras plus att jag har ammat, så jag var tvungen att klippa mig en bra bit nu för att slippa se ut som en med taskig hårförlängning (fastän att det bara var mitt egna hår). Frisören; Min syster Nettis!
Tack gumman, jag är supernöjd!

På torsdag nästa vecka ska jag fixa utväxten hos Lotta!

3 kommentarer:

Tina sa...

Jätte fin gumman! :) Hoppas dina tänder blev fina med ..hoho :P
Allt bra med er annars?

akiz sa...

allt är bara bra, trött dock. Men nu hoppas vi på bättring på sömnen.

tina sa...

aa läste att det knölades vet hur det är,Nova är också rätt knölig på nätterna ibland.Kan va vad som drömmar knöligt i magen jaa har heeller aldrig förståt vad det kan va? Men får hoppas på att det går över å dom få en bättre nattdömn för som sagt det stör ens egna sömn...