söndag 25 oktober 2009

Äntligen en stadig frukost!

Under hela veckan har jag levt på filmjölk och macka på morgonen till frukost och igår ville jag ha frukost på hotellet i valig ordning, men icke picke, tyckte Peter.
Jag fick snällt plocka fram min filmjölk och äta det torra brödet till frukost igår igen.
Så idag drog jag till med hotelser. Peter tyckte att vi skulle spara våra pengar och äta hemma, men jag hittade några rikskuponger i skåpet som jag ville nyttja till frukost.
Peter tyckte att vi skulle ha dem till något annat, men då sa jag att Alven tjatat så hela morgonen på att få gå till hotellet och att jag och Alven minsann skulle gå dit. Då ville Peter följa med. ( Så j*vla lättlurad).

Äntligen fick jag min älskade hotellfrukost! Slutet på veckan gott, allting gott!!

Inga kommentarer: