måndag 24 augusti 2009

MVC och en riktig pappa!

Idag ska jag gå till MVC med min mus och kropp. Jag ska på besiktning.
Mina värden ska kollas och så ska jag undersökas "downtown", vi ska även gå igenom preventivmedel (behövs det? Vi har ju en bebis hemma som sätter käppar i kärlekshjulen :).

Jag ska ju snart sluta pumpa eftersom det ändå knappt finns någon mjölk kvar i mina stackars tuttar, så då hoppas jag på att kunna börja äta mina älskade Jasmine igen, PP-pillret som även är en Gud mot finnar! Jag har aldrig haft så fin hy som när jag åt Jasmine och det var ju ett tag sedan nu. Något preventivmedel måste jag ju ha, för jag tänker ALDRIG mer bli gravid eller föda barn igen. Att vara gravid var värre än min helvetesförlossning, men den fick bägaren att rinna över. Herre Gud, vad vatten det rann över min bägare. De hade aldrig sett så mycket fostervatten ju :) Det var nog min bägare som rann över förmodar jag......

Ikväll ska vi till familjerätten och sätta Peter på pappret. Jag ska bekänna att han är Alvas pappa. Får se hur jag gör. Hoppas på många pussar och kärlekspresenter, annars kanske jag vägrar ;)
Ikväll ska alltså Peter bli pappa på riktigt, hurra!!!

Inga kommentarer: