tisdag 11 augusti 2009

Milffika, Alva åker buss!

Idag var det dax för alla Milfar och bebisar att träffas igen. Vi hade tänkt att sitta i Krusenstiernska trädgården, men vädret ville annat, så vi träffades hemma hos syster istället och det var minst lika mysigt det!
Jag, Tina, Johanna och våra små tog bussen.

Vi åt smörgåsar och drack kaffe och så blev det glass i stora lass. Bebisarna växer så att det knakar och det är så roligt att se hur de utvecklas från gång till gång.
Vi hade en mycket trevlig dag tillsammans och självklart pratar vi annat än bara blöjor och bebisar, men det mesta handlar nog ändå om just det. Haha, trodde aldrig jag skulle bli sån, men det blev jag, så jag tror att Fian snart också kommer att sitta med oss och prata senap-keso-konsistens :)

Johanna och Nouvelle på bussen.

Alva, Nova och Melina på filten. Melina klappar Nova, så gulligt!

Grodan-Elton och Ebba. Båda lika tokigt glada och charmiga!!!!

Gissa vad Alven sysslade med....... Just det, sova!!

Men på bussen hem var hon vaken och låg och kikade ut genom fönstret i taket på vagnen. Alva gillar nog att åka buss, det gungar så skönt.

3 kommentarer:

Fia sa...

Det där såg skittråkigt ut!!!! :)

Tina sa...

Vart bilden på mig inge bra eller? :p haha!

akiz sa...

Tina, nej den blev suddig, så jag la inte upp den. Det var inte för att vara taskig, den var suddig.