tisdag 18 augusti 2009

Första brevet!

Alvas första brev, adresserat till Alva Lund Sjöström.
Brevet från Belle, innehållande tre fina nappar!!!
Och det kom på Alvas 6 veckors dag som var igår!!!!

Jag har köpt ett par rosa hörselskydd till Alva inför den kommande traditionella kräftskivan på lördag hos Jonas föräldrar. (Den är känd som att vara hysteriskt rolig med massa musik och hög volym):

Och idag hade Alva på sig den fina jeansklänningen som hon fått av Mellan och Silas, så söt. Av Melina har hon fått ett fint rosa hårband med rosett.


Idag har jag, Alva, syster, Oliver och Melina varit på stan och handlat kläder till Oliver inför skolstarten. Melina fick ett par sandaler av mig, likadana som Alva och Nouvelle har fått av mig.
Sedan åt vi lunch på Ming, buffé! Gottis!
Ikväll har Jonas varit på besök hos oss. Fångade en jättefin bild på Jonas med Alva i knät som jag råkade radera på något konstigt vis när jag skulle lägga in bilden på datorn. Åhhhhhhhhh!!!
FummelLund!
Jaja, jag ska ju träffa Jonas på lördag igen, så då får jag väl ta och fota dem igen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni ha med lilla Alven?Annars så vet du ju att det finns en söt liten röd barnsäng hos farmor och farfar ifall ni ädrar er :-)

johanna sa...

en sån sötnos

Mella sa...

Åh, vad fin hon var i klänningen! Blev jätteglad att du skickade en bild, så kul att se :) Passar den redan? Var lite rädd att vi hade köpt en alldeles för stor storlek. Silas hälsar! Puss

akiz sa...

Mella: den e lite för lång ännu men den funkar!!! tack