torsdag 27 augusti 2009

Kärt återbesök.

Igår var syster, Johanna och Tina här med sina bebisar. Jag bjöd på de sista kladdkakemuffinsarna som blev över sedan mitt jobb varit här.
Johanna matade Alva medan jag bytte blöja på hennes Nouvelle och syster var iväg en runda tidigare på dagen och då fick jag mata Melina med gröt. Så söt och duktig hon är lilla Melina när hon äter gröt med hela ansiktet :) Det är bra att vi har varandra, så att vi kan passa varandras barn. Tinas söta, lilla Nova hade somnat.

Idag ska jag träffa min gamla jobbarkompis Annie som flyttat till Göteborg och nu är tillbaka i Kalmar för att hämta sina sista grejer innan hon åker tillbaka till Göteborg igen. Annie ville träffa mig och Alva över en kopp kaffe på König, så det ska vi göra idag. Söta, rara Annie, vi jobbade så bra ihop, kommer att sakna henne när jag kommer tillbaka till jobbet om något år. Tur för mig att jag har Leniz kvar!!!!!!
Iallafall så ska det bli kul att få träffa Annie igen idag och prata strunt och höra hur hon har haft det i sommar!
Ikväll ska jag träffa min mamma, vi ska fixa lite inför det kommande dopet.

Inga kommentarer: