söndag 16 augusti 2009

Aj, aj, dumma mamma!!

Jag gjorde en "Nettan" idag och klippte naglarna på Alva och råkade klippa henne lite i tummen då hon flaxade till. Det var ju självklart inte meningen och nu känner jag mig som världens sämsta mamma!!!! Allt för att hon inte ska riva sig själv i ansiktet.
Hon grät en liten skvätt, sedan somnade hon i min famn med plåster på tummen. Jag tänker aldrig mer KLIPPA hennes naglar, i fortsättningen blir det att fila ner dem.
Dumma mamma!!!!!!!

Jag hatar mig själv!

4 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Jag klippte Melina i tummen när jag använde nagelknipsaren och en vass nagelsax. Har aldrig klippt henne i fingrarna då jag använt babysaxen som är trubbig i änden.
Stackars lilla Alva!!!

Fia sa...

kärringen!
Faster kan hjälpa till.

sara sa...

men lillan då...lätt hänt dock...sj filar ja belles naglar, har inte vågat mig på ngt annat. kram

fru Olin sa...

men du, jag tror Alva förlåter dig! en tumme mer eller mindre liksom, har hon inte två??? haha! nej men du, visst känner man sig dum, men det är ingen fara heller...
vi kan väl försöka få till en foto-sejour med Alva nån dag? Om du vill förstås? vi pratade ju om det innan hon föddes....