lördag 18 juli 2009

Shopping på stan.

Idag fick jag sovmorgon. Peter tog hand om Alven och gav henne mjölk på flaska.
När jag vaknade gjorde vi oss iordning och gick in till stan.
Vi fikade och så gick jag och köpte fler amningsbh:ar och så köpte vi en nätkasse till vagnen.

Sedan fick vi middag hos mamma och pappa. Alva är världens snällaste och bara sover och äter.
Peter gick på fotbollen Kalmar FF, och jag stannade kvar hos mamma och pappa.
Mamma passade Alva medan jag sov en stund, och så drack vi kaffe och åt glass.

Amningen går bättre och bättre. Idag har jag ammat igen efter ett par dagars paus med pumpande. Hon får iallafall i sig min mjölk, sedan om det är via flaska eller mitt bröst spelar ju ingen roll. Alva börjar kunna suga bättre och bättre iallafall.

Nu ska jag gå in till mina älsklingar i sovrummet. Alva har sin vakentid nu, så vi får busa en stund tills hon somnar.

God natt!

1 kommentar:

Nettis_75 sa...

Så skönt med sovmorgon. Vill också ha!!!!!! Men det får väl bli i framtiden när man inte ammar längre... Suck!!!