tisdag 14 juli 2009

Amma, amma amma!

Alva får mat nu. Det börjar gå bra nu, men vi tragglar vidare.
Det är så roligt att se hur hon utvecklar amningen, hon tar bröstet så duktigt, men hon somnar heeeela tiden vår trötta lilla spädgris :)

Idag kommer Anna-Karin från BVC hit. Alva ska bli besiktigad :) Skönt!
Hoppas hon blir godkänd i sin viktuppgång!
Själv har jag nu gått ner ca 10 kg. Jag gick upp 17-18 kg, från 61,62-78,79 kg, under min graviditet. Nu väger jag 69 kg. Hurra!
Har fortfarande svullen mage efter snittet, så det ser ut som att jag är smågravid, men det gör inget. Det försvinner snart och då ska här pumpas sit ups!

3 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Du ska se att sötnosen vänt rejält. Tror nog att hon passerat födelsevikten också till och med. Du är ju så duktig på att amma nu gumman.. Hihihi

johanna sa...

besiktigad haha, du ska se hon blir godkänd, annars kan du skylla på bebban som äter för båda haha!

Helena sa...

hm.. har fortfaranmde mina 20 kg att gå ner.. *suck* spelar ingen roll vad jag gör... blääää...