måndag 13 juli 2009

Invigning av Alvas saker!

Sängen

Babysittern

Vagnen

Jag orkade to m gå en runda, för nu börjar jag komma på fötter igen. SKÖNT!
-------------------------------------------------------------------
Idag har jag i stort sätt bara ammat och ammat. Första tiden hemma är det ju vanligt att man sitter fast i sin bebis mun :)
Jag har även vilat ganska mycket idag, för att jag har massor av sömn att ta igen efter allt jag gått igenom. Dessutom har jag ju min lilla spädgris att passa upp på hela tiden. *PUSS*
Då är det skönt att ha världens bästa pappa-Peter till hands, som passar upp på oss och tar hand om Alva och mig på bästa sätt!!!
I eftermiddag gick jag och Peter en promenad med vagnen igen.
Vi gick in till stan för att jag behövde några amningstoppar. Jag hittade ett tvåpack, en vit och en svart, för 198 kr på HM.
Därefter gick vi till Table 20 med La' Familia och åt en kvällsmiddag på uteserveringen. Både Alva och Nouvelle sov så gott i sina vagnar medan vi åt.
En bra dag!

1 kommentar:

Tina sa...

Fin du är med vagnen gumman! När får man träffa er? :S Krama